Продавець ЗДОРОВА РОСЛИНА розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
206 відгуків
Осінь у вашому саду: найкращі саджанці для осінньої посадки!
Здорова Рослина
+380 (66) 917-89-89
+380 (96) 917-89-89
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • СамовивізАдреса: м. Львів, вул. Богданівська, 44 (в коментарі до замовлення вкажіть коли Вас очікувати)

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Розрахунковий рахунок (ФОП Адаменко Анастасія Володимирівна IBAN: UA023220010000026009340149650)Отримувач: ФОП Адаменко Анастасія Володимирівна IBAN: UA023220010000026009340149650 ІПН/ЄДРПОУ: 3500805602 Призначення: оплата за саджанці Після оплати обов'язково повідомьте нас, надішліть фото квитанції або скріншот.

Гарантія:

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 30 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості.

Обмін та повернення товарів належної якості
На товарі не повинно бути слідів експлуатації, повинні бути збережені упаковка, товарний вигляд, пломби, фабричні ярлики, також всі отримані документи.
У разі обміну чи повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує витрати транспортної компанії.
Обмін та повернення товарів неналежної якості
Заміна або повернення товару з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом провадиться на підставах та у строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів".
У разі обміну або повернення товару Неналежної якості всі витрати

Як зробити замовлення?

Замовлення оформити можна наступним зручним для Вас способом:

  1. Оформити замовлення на сайті. Після того, як Ви оформили замовлення, чекайте зв'язку від менеджера магазину. Замовлення буде оброблено в робочий час і в порядку черги, не переживайте, нікуди він не загубиться і ми його опрацюємо максимально оперативно!
  2. Відправити замовлення та дані для відправки через Вайбер на наш робочий номер телефону 0️⃣9️⃣6️⃣9️⃣1️⃣7️⃣8️⃣9️⃣8️⃣9️⃣ . Ми його обов'язково опрацюємо максимально оперативно в робочий час!
  3. Просто зателефонувати нам в магазин за телефоном 0️⃣9️⃣6️⃣9️⃣1️⃣7️⃣8️⃣9️⃣8️⃣9️⃣ і менеджер оформить замовлення в телефонному режимі.

Як оплатити замовлення?

  1. Післяплата (оплата при отриманні). Врахуйте, що накладений у перевізників - це додаткова послуга оплачується окремо до самої ціною за доставку у відділенні.
  2. Передплата на наші платіжні реквізити, менеджер надішле Вам по СМС, в Вайбер. В такому разі на пошті Ви сплачуєте тільки за саму доставку. Після оплати обов'язково відпишіться нам, щоб ми відразу перевірили оплату і оперативно підготували посилку для відправки.

Зверніть увагу, в окремих випадках замовлення можуть виїжджати з невеликою затримкою через високу завантаженість по відправленнях. Не хвилюйтесь, ми робимо все можливе, щоб Ви отримали замовлення максимально швидко!

Замовлення, виготовлені у вихідні, будуть оброблені з понеділка. Перевізники можуть доставити Вашу посилку і у вихідні дні, але можуть виникнути затримки у свята. У деяких віддалених областях може знадобитися більше часу для доставки.

Як я можу відстежити своє замовлення? Коли моя посилка прибуде?
Після відправлення замовлення ми надішлемо Вам трек-номер для відслідковування посилки на сайті перевізника.

Зазвичай транспортні компанії повідомляють Вас про те, що посилка прибула. Однак ми рекомендуємо самостійно простежувати посилки трек-номерами, які ми заздалегідь відправляємо Вам. Тому що перевізники іноді не повідомляють, на жаль.

ВАЖЛИВО

  1. Якщо замовили доставку Новою поштою, у Вас є 5 робочих днів на те, щоб забрати посилку з відділення. Якщо протягом цього періоду посилка не забрана, вона автоматично повертається назад до нас.
  2. Якщо Ви замовили посилку післяплатою і не прийшли за нею, Ви повинні розуміти, що ми будемо зобов'язані оплатити нові пошти витрати за дорогу посилки туди і назад зі своєї кишені. У такому разі Ви потрапляєте до чорного списку нашого магазину. Тільки після відшкодування наших витрат Ви знову зможете робити замовлення, проте вони виїжджатимуть Вам виключно після передоплати.
  3. У випадку, якщо розумієте, що з особистих причин у Вас немає можливості забрати замовлення протягом 5 днів, будь ласка, повідомте нам заздалегідь, ми продовжимо зберігання посилки на пошті додатково до 3-х днів.
  • При замовленні понад 3000 грн. потрібна мінімальна передоплата 10% від суми замовлення.
  • У разі замовлення в яких йдуть великогабаритні товари також потрібна передплата 10%.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner